Paus

Hej! Tänkte göra er lite besvikna och ta en paus från denna blogg.. SORRY! Bi har säkert märkt hur lite jag bloggat på senaste tid och dom inläggen har likaom varit såhääääär omotiverade och jag har noll inspiration. Antagligen för jag sitter här med bruten fot och roder inte alls just nu. Och nu har jag ingen häst heller eftersom Clara har precis köpt Celine. Jag har egentligen ingenting med hästar att göra just nu och därav den dåliga inspiration.

Jag kommer ju fortfarande göra designer och jag kommer försöka blogga mer på min egna blogg. Jag kanske kommer tillbaka en vacker dag men nu säger jag hej då för ett bra tag! <3


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Vad tråkigt!:(

2013-09-06 @ 09:39:57
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: