Rött

Jag har aldrig haft nå röda saker till mina hästar alls, men jag tror Simba skulle vara jätte fin i rött! Som ni vet är jag också as snål, men jag lyckades hitta ett par jätte billiga hos Hööks. Har haft skydd därifrån förut, och dom billigaste har ju inte den bästa kvaliten och passform. Men dom har ju funkat i vilket fall! Jag sak nog inte köpa dom än, men vad tror ni.. Skulle det vara fint på han? :D

Framskydden för 149:- och bakskydden för 119:-


vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: vanessa

Som handen i handsken! :D

Svar: ellerhuurrr!!! :D
ZMURFS

2013-09-05 @ 13:01:24
URL: http://russetville.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag skulle inte köpa det där märket om jag va du, bara några smällar ihop med frambenen och det blir hål i dom, jag låter då bitter haha... men det är faktiskt sant 😁

Svar: de lät ju as dåligt :(
ZMURFS

2013-09-05 @ 16:01:12
Postat av: Vanessa

Håller inte med ovanstående!! Sjukt bra skydd och mjukt fodrade, samt bra passform för hästen! Absolut värd vartenda öre!

Svar: okej :D :D
ZMURFS

2013-09-05 @ 20:05:28
URL: http://russetville.webblogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: