Döende, sliten och helt sjukt trött.

Fyfan vad trött jag är, helt sjukt haha. När jag kom hem från skolan bytte jag om direkt men somnade med stallkläder i sängen. Tror jag börjar bli sjuk, kännts som jag har feber och så har det vart sen i måndags. Sveriges fetaste huvudvärk också. Men det funkar. Ridit två jätte fina ponnysar idag, Hazy och Nobbe! :D
 
Hazy skrittade jag i hagen barbacka. Mysigt! Hade tänkt rida på sandbanan men eftersom snillet själv somnade så blev jag ju sen = lektioner där. Hehe, smart. Imorgon ska jag ta och borsta på henne jätte mycket och äntligen ta tag i manen. Inte hunnit/orkat fixa till den. Men imorgon ska det göras. Fick nästan dåigt samvete när jag bara borstade tio minuter på dom idag. Brukar stå hur länge som helst verkligen! Världens sötaste ponnysar ♥
 
Nobbe red jag lektion på, super fin! Verkligen synd att ingen tog kort på mej buhu. Han vart jätte fin, har aldrig kunnat rida han bra alls men idag var han hur fin som helst. Vi gjorde lite flytta bak/fram delen, skritt-galopp-trav-galopp osv. Ingen idé att förklara när jag inte har nå bild eller filmer haha. Jätte nöjd iaf!
 
Red utan handskar också. Tappat bort alla mina, så mina händer är helt förstörda nu typ. Hur stora sår som helst, blöder gör jag också. Rida utan handskar ska jag iaf inte göra! 
 
Vill ni ha film på mig, Hazy och en liten fölis (PERRRYYY) från idag? ;)
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: