2012

Hur har ditt 2012 varit? AS GRYMT! Men lite upp och ner.

  
Vad önskar du att du gjort mer? Ridit och vart i stallet.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Haha gjort så mycke skit..

Vem har du umgåts med mest? Sanna ♥

Bästa minnet från 2012? blandannat Swedish House Mafia med Sparris kanske? :thumbup:
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Åka utomlands!!!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Festat på helgerna innan jag började rida igen.

Vem/Vilka/Vad saknade du? Att träna och tävla.
 
Största misstaget? Jag har gjort lite sjukt elaka saker.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jajamen!!

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Jag "fick" Hazy ♥
 
Har du några löften inför år 2013? Jag ska bli fett vältränad. 
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Nej haha eller inget seriöst typ.

Vad ser du mest framemot med år 2013? Att rida Hazy, börja på ny skola.

En låt som påmminer dig om 2012? SHM - Don't you worry child eller Norlie & KKV - där jag hänger min hatt

Det bästa du har åstadkommit i år?: Att jag tog tag i att byta skola, tagit tag lite i mitt liv och slutat beté mig as illa haha, lagt ner all tid på Hazy.
 
Vad hoppas du inträffar 2013: Att jag får komma ut på nån dressyrtävling med Hazy. Att jag slutar ha ont i mina knän och att nått super kul händer när jag fyller 17 + typ åka utomlands, Falsterbo, Göteborg Horseshow, jag sak på One Direction osvosv..

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: