Dagens ridpass!

Hopptränade ju för Michael Schultz idag och det gick super bra! :thumbup: Tyckte han var super bra att träna för och men fick mycket hjälp, han sa alltid något positivt och något man kan göra bättre men han var samtidigt ganska bestämmd eööer vad man nu ska säga, och det tycker jag är AS bra! Hatar att träna för lite halv mesiga tränare som inte vågar säga riktigt om det är bra eller dåligt, ni fattar vad jag menar va?
 
Men iaf idag gick det jätte bra, fick några stopp på en trippel och då fick vi hjälp med att ta igenom det och då hoppade hon super bra! :thumbup: Efteråt var både hon och jag helt slut för det var verkligen super varmt idag och det har åskat och regnat som tusan här, usch! Så eftersom det var så dåligt väder kände jag inte för att försöka ta mig igenom den halv meter djupa leran för att springa runt på vår gigantiska äng för att försöka få tag på Piccolo så han fick vila idag, han gick ganska hårt igår och hade ändå bara tänkt skritta och trava lite på honom så det han fick vila istället :)
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: C R I S T Y ♥

jättefin design!
vem av er är det som gör designer?

2012-07-28 @ 23:33:01
URL: http://bycristy.blogg.se
Postat av: Ronja!

Hej! Jag bara undrar när ni ska lägga upp nästa "Zmurf-akuten"? skulle ni kunna lägga upp denna frågan PÅ bloggen i ett inlägg, för att det tar JÄTTE lång tid för mig att komma in på "kommentarer" så då kommer det ta ett tag innan jag kan se om du/ni har svarat? Please? Skulle vara himla snällt, men det är helt och hållet ert val! :) ÄLSKAR er blogg / ronja!

2012-07-28 @ 23:48:45
URL: http://www.ronjadaviidsson.devote.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: