Ingenting förvånar mig längre!

Det här året är bara så sjukt! Ingenting förvånar mig längre, haha verkligen inget. För det är bara så sjuka saker som händer hela tiden. Vem vet, snart hittar jag säkert en miljon kronor utanför på trappen. Det skulle nog inte förvåna mig, mitt hus kanske brinner ner och jag lär mig flyga. Den statusen är det, för allt är bara urspårat och jätte galet.
 
Alla saker som vi har suttit och asgarvat åt att det skulle hända, såklart det händer. Det är så galet, allting. Året är inte ens slut än, och alla galna saker bara händer grej på grej. Haha, jag vet inte vad jag ska säga?! För det är verkligen sant. Ingenting som händer förvånar mig alls längre, alla säger det också - ingenting förvånar oss längre. För det här åre spårar verkligen ur! Vad hinner hända på dom 155 dagar som är kvar til nyår? Det återstår väl att se, för ja de som inte har hänt nu kommer ju garanterat hända. Haha, helt galet!
 


Sen om det är nån som sitter hemma med ett par svarta låga Converse i str 38 med special sulor i, skulle va så glad om jag kunde få tillbaka dom haha. Jag har ett par i 36 hemma, och ja lite små märkte jag i morse.. :thumbdown:

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Supersöt blogg! ♥
har ni haft en bra dag?

Svar: tack :D
jarå, sj ?
Patricia Björkman

2012-07-29 @ 14:44:44
URL: http://brkryttare.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: