på väg mot Fagtown!

Nu ska jag och Sanna strax åka hem till henne - Fagersta. Jag är så duktig som gick upp 8 haha?! Fattar inte hur de gick till. Sanna sover fortfarande och jag vet inte hur jag ska få upp henne. För er som inte känner henne kan jag säga att det är helt omöjligt. Jag har typ kastat en hårborste as hårt i ansiktet flera gånger utan reaktion hehe. 
 
Det är jätte fint väder (här i Surahammar iaf) så vi måste bada och sola massor nu! Måste bara övertala hon här brevid i sängen också först. Vi ska träffa lite folk också, saknat er massor! Så det kommer bli jätte kul, som vanligt! :D Men nu ska jag väcka henne senare snurra vidare, vi hörs!

En bild på Hazy och världens sötaste föl från igår! 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: