Kom igen nu!!

Pepptalk! Jag har märkt att ni har blivit dåligare och dåligare på att kommentera. Statistiken är stabil så det är inte på grund av det så jag tycker ni måste komma igång lite. Vi svara alltid på era kommentarer och vi älskar att få kommentarer av er. Kom igen nu, ingat att skämmas för. Vi svara på allt så bra vi kan. Inga frågor är dumma och vi är inte för för att döma er. Så kom igen. Vi är här på grund av er. 

Vad vill ni läsa om. Skriv vad ni vill se mer utav. Fråga om något verkligen oklart och otydligt eller om något ser konstigt ut. Jag (Patricia) har bestämt att jag ska ta ut veckans läsare varje vecka. Varje söndag så tar jag fram veckans läsare. Ni behöver inte gör något om ni inte vill, men ni måste självklart synas. Och jag kommer belöna er med ett inlägg och en bloggkram. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Lisa

kan du inte ha en till tävling där du lottar ut en gratis design? :)

2012-11-30 @ 17:31:21
URL: http://mooifotos.blogg.se
Postat av: Aida.!

Hej! Jag vet att du hade värsta finnarna (enligt dig) i pannan och har sett att de försvunnit (eller om de har försvunnit vet jag inte men de ser ut att ha blivit mindre... Hehe) så jag undrar vilken kräm eller vad du gör så de ska försvinna? Har världens fulaste finnar i typ hela facet..... :(

Svar: jag har inte gjort något speciellt förutom att försökt att inte använda foundation när jag inte behöver och så har jag bytt foundation till en mildare och bättre för huden.
ZMURFS

2012-11-30 @ 21:09:47
URL: http://Stalltjej.blogg.se
Postat av: Jane <33

Det ska bli så kul att träffa er! :D

2012-11-30 @ 21:47:54
URL: http://ccanter.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: