Dagen

Hej som ni sett så har jag och Sanna vart i Västerås idag med Louise. Vi har haft sjukt kul. Och ni såg ju även videobloggen som vi la upp direkt från Västerås. Så idag har vi varit på Glada hästen och jag hittade massa fint, hur mycket fint som helst faktiskt. Sen köpte jag även ett par boyfriend jeans från Bikbok, en stickad tröja från Vero Moda och ett nagelack. 

Utanför Glada hästen!


En söt kepa som vi trodde skulle vara töntig och ful som visade sig vara väldigt snygg och söt på! Kingsland!

Sanna provade en as snygg kavaj!!!

En annan Kingsland kepa som jag provade som va as snygg! 

Mycket schabrak ♥♥♥

Snygg HV Polo väska ;) fanns i alla möjliga färger!!

MIN DRÖM JACKA!!! Från HorseLife för 699:- PERFEKTION! 

Dock va den lite tight och fanns bara i XS, haha men får väl banta lite så kommer jag i den ;-) skämt-o-sido!

SNYGGASTE! ♥♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: