Dissar

Ja igår var vi ju på Glada hästen och så provade jag HV Polos egna läderhjälm. Jag har SÅÅ länge velat ha en sån här för jag har tyckt att dom varit så snygga. Men igår när jag provade blev jag besviken. Den va skit snygg där den hängde på väggen men den va väldigt rund på huvudet och som ni ser på bilderna så syntes något svart foder under skärmen som gjorde att det vart väldigt fult. 

Det är i alla fall en utvärdering av mig. Och Sanna och Lousie höll med. Tänkte dela med mig av den utvärderingen och HV Polo hjälmen blev en besvikelse och jag ger den tyvärr en DISS :/


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: