Favorit ridbyxor?

Har ni några favorit ridbyxor som slår alla ni haft genom tiderna? Jag har mina Pikeur som jag har nu. Underbara! Känns som tights, sitter som en smäck och är inte varma eller obekväma på något sätt. Jag brukar tidigare alltid rida med helskodda men dessa Pikeur är mina första oskodda på LÄNGE. Men det gör liksom inget för dom är så sköna ändå. 

I vanliga fall föredrar jag helskodda och skulle vilja ha ett par helskodda Pikeur för det skulle vara en solklar 10 för mig. Då skulle det vara min perfekta ridbyxor. Så jag tipsar i alla fall om Pikeur ridbyxorna för det är det skönaste du kan rida i, enligt mig. 



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Nellie

Vad heter modellen på byxorna ?:)

2013-04-24 @ 10:12:00
URL: http://tovanellie.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: