Fick A

Jag är typ cp glad just nu för jag har haft nationella muntliga idag och jag höll tal om framtiden. Och jag har verkligen kämpat för ett bra betyg så jag va as nervös för idag. Inte för att att prata inför folk utan för att jag skulle tabba mig så jag fick dåligt betyg. Men jag fick A!!!!! :-D Fy fan va skönt.... lättnaden jag känner just nu alltså! Enorm!!!

Så idag ska jag chilla hemma. Har precis duschat och städat mitt rum. Nu ska jag skriva klart en svenska berättelse sen ska jag enbart, enbart chilla. Kanske kollar på någon film sen och bara pajsar i sängen. Så jävla skönt! 

Dagens:
Det ös regnar ute. Jag går till busshållsplatsen och väntar på bussen. Tar inte med något paraply eftersom jag ska åka buss till tåget. Tror ni inte att bussen aldrig kom? Förmodligen hade missade jag den eller så va den jävligt försenad. Så jag fick traska ner till tåget i ös regnet och inget paraply, bara en luva som endast täckte halva mitt huvud för jag hade bulle i nacken. Toppen tänkte jag, kan det bli värre? Jo det kunde det för när jag kommer fram till stationen så är tåget försenat och på min hållplats är det bara en liten mini kur så jag fick stå och vänta i regnet oxå. 

Men turen vände när jag fick A på mitt nationella tal och när det va uppehåll från regnet när jag skulle gå hem ;-)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: