Min man

Min man är i samma land som jag men jag kommer inte kunna se han. Mitt liv går i krash. Den som spammar mig med bilder eller spammar instagram, facebook eller twitter med statusar om Justin Bieber under de kommande tre dagarna kan ta sig och ni ska veta att om det är någon som ligger under eran säng när ni ska sova så är det jag som är det där hemska monstret ni va livrädda för som små. Just saying! ;-)

Nej men seriöst, jag mår skit dåligt som inte kan gå och jag är ENORM (ordet väger 100 ton) avundsjuk på alla er som ska gå och se denna stjärna! Justin Bieber måste bara den absolut grymmaste artisten just nu, i alla fall i mina ögon. Och försök komma på en snyggare kille?!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Matilda Jansson

Inte för att skryta meeeeeen jag ska se han på tisdag(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

2013-04-21 @ 22:13:10
URL: http://matildajjansson.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Säger precis som du! alla skriver överallt att dom ska se han, och jag vill men ska inte :(

2013-04-21 @ 22:22:51
URL: http://baraamandas.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: