Omvänd bungeejump

Fick en kommentar av en läsare som undrade vad en "omvänd bungee" jump är för nått haha. Man sitter i en boll och skjuts upp i luften, just den här åker man ca 60-70 m rakt upp i luften och det är riktigt högt! Jag tycker iaf att jag var riktigt modig som vågade göra det här för jag var bara 11 år. Det var jag, min pappa och pappas kompis Hasse. Jag var verkligen livrädd och höll i mig som en galning och blundade hela tiden. Inte förens bollen stannade så öppnade jag ögonen och då satt man ju 40 m upp i luften och väntade innan de kunde hissa ner en och bara det var sjukt högt haha!

Som ni ser i den här filmen när man bara ser de i buren (alltså inte från marken) en sån film har jag på oss om ni skulle vilja se haha ;)






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sabina

Fy, skulle aldrig tänka mig att åka sådan :P

Svar: Haha nej det var sjukt läskigt men ändå välldigt kul haha! :)
ZMURFS

2013-04-24 @ 12:24:55
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer överraskningen och namnbytet? :)

Svar: Det är inte vi som bestämmer ! :)
ZMURFS

2013-04-24 @ 15:21:03
Postat av: Lina Green♡

Ja jagvill se XD

2013-04-24 @ 15:47:33
URL: http://linaoshandy.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: