Celine är nu såld!

Celine är nu såld till Clara. Vilken lättnad :-D
Vi har länge pratat om det. Och det är ju det jag och mamma velat. Det ultimata, att Clara ska ta över Celine. Idag hade vi möte med Claras föräldrar och nu är Celine såld. Kan fortfarande inte riktigt förstå att jag inte längre är ägare. Men det är skönt oxå. Vi var tvungna att sälja Celine och att det var till Clara var bara så underbart bra. Celine behöver inte flytta och Clara och Celine är redan kompisar. Men jag kommer fortfarande hjälpa till med ridningen någon gång ibland när det behövs. Och jag kommer definitivt inte sluta rida. Nu väntar jag bara på att foten ska läka och bli stark så jag får börja någon gång!

Grattis Clara!! :-)

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sabina

Vad kul för henne att få köpa Celine :) Men förstår ändå att det är tråkigt att sälja sin bäste vän och det är juh ändå skönt för dig att hon står kvar i samma stall och att du får träffa henne ändå :)
Men har du funderingar på att skaffa dig en storhäst sedan?

2013-08-17 @ 18:22:10
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: