Dröm outfit

Jag har verkligen kommit på allt jag behöver till min dröm-dressyroutfit. Ser ni.. inte ens en rosa prick med ;) Jag behöver lite saker till, såklart har jag redan hittat vart man kan köpa det. Jag spårar alltid ur lite smått när det gäller detaljer, och jag kommer säkerligen aldrig köpa mig den här outfiten. Men så snyggt! 

• Stövlarna är Tretorn Falsterbo.

• Ett schabrak som ska vara vitt med guldiga detaljer.


• Ett pannband med nån form utan stenar på, i guld.

• Donut med guldsmycken eller en toffs med guldiga pärlor att sätta runt.

• En plastrong med små små stenar i guld.





vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: