even miracles take a little time

Sanna sov hos mig inatt. Vi åkte till Västerås på dagen, hon bjöd på lunch på Jensen. Jag beställer, hon betalar - bra deal haha ;) Jag fick med mig ett par vinröda jeans, solbrillor (trampade sönder mina andra..) och en ögonfransböjare. 

När jag kom hem cyklade jag till stallet, red ut på Simba. Han var lika pigg och glad som vanligt ute. Jag ska pröva rida på ett starkare bett på banan snart så ska jag ha de ute om det funkar. Plus i kanten om man kan få stopp på hästen liksom. 
 



Sakerna jag köpte. Byxor och brillor från Bikbik, ögonfransböjaren är från H&M.

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1

 


 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: