Filmen från igår

Det är så kul att rida den här hästen :D Ju mer man lär sig rida han desto lättare och roligare blir han. Det är trots allt andra gången jag rider han ordentligt igår, red mest ut innan jag åkte till Öland. Hans ägare hjälpte mig igår också, det vart jätte stor skillnad och verkligen lärorikt. Det blir så mycket lättare att rida när nån står på marken och säger till om alla små fel som gör så stor skillnad.

Jag skulle egentligen rida först på dagen men det började verkligen vräka ner regn, så red senare inomhus istället. Fick vänta några timmar och frysa. Men det var de värt. Fick igenom han och han blev jätte fin. Imorgon ska jag rida ut och så ska vi 'tävla' om några veckor. Visst är han fin? 

Jag måste bara lära mig att få han att trampa på mer och inte bli så trippig. Inte skjuta ut mina armbågar eller böja in handlederna, och inte spänna mig så himla mycket så blir det nog bra sen :D




Höj kvalitén nere i vänstra hörnet så blir filmen bättre.

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: