Hiss/diss


Jag hissar sånna här gummityglar. De är grymt sköna. De finns lite överallt. De finns på hööks för 399:- 
Dom är väldigt bekväma och mjuka. Dock finns två olika varianter och en är lite hårdare/tjockare. Jag föredrar den mjuka. Dock vet jag inte om det finns regler för om man inte får tävla med sånna i dressyr men tipsar i alla fall. De är gudomliga! :-)

 
 

Veckans diss blev den här nya tävlingströjan från Kingsland. Jag vet inte om det kanske skulle vara snyggare på. Men såhär på bild, usch.. Varför har den sånt där mönster? Ser helskumt ut. Och armarna. Nä, det va inte det snyggaste Kingsland kan komma med. Märket på ryggen var snyggt. Men det var väl det ända. Eller föresten.... Är det ens en tävlingströja? eller bara en vanlig ridtröja? Kan inte avgöra. 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: