HORSEWORLD

Horseworld var en sån fet besvikelse. Jag var taggad på att börja där, vi skulle få en .se domän, bli premiumbloggare osv. Jag märkte ingenting om att vi var såkallade "premiumbloggare", ingenting verkligen. Fattar inte ens vad som var grejen med det? Vår .se domän fanns knappt, när man skrev in "zelliefleur.se" ändrades de automatiskt om till "zelliefleur.horseworld.se" vilket var tråkigt. Tycker personligen själva namnet på portalen är rätt töntigt. Jag var även tvungen att ändra om mina bilder i massa program innan jag kunde ladda upp dom för dom var alltid förstora. Mailade Horseworld om det, men fick inget svar. Nej det mesta på den plattformen var tyvärr bara problem. 

Men det är väl JÄTTEBRA att dom som är nöjda är det, men vi var inte det.



 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Magdalena

Jag fattar vad du menar! Har också såå många problem med det mest jobbiga är de där med bilderna, de är alt för stora! Sjuuukt jobbigt!
Men tyvärr fattar ja inget av Blogg.se heller :(

Men ha det bra allihopa! :D

Svar: nej de är SJUKT jobbigt och tar för mycket tid. jag tror blogg.se är mycket lättare att förstå sig på, ett tips är att byta tillbaka du kommer lära dig :)
ZMURFS

2013-08-14 @ 12:42:23
URL: http://magdalenamattsson.horseworld.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: