ilandsproblem..

Som vanligt blir det ju höst efter sommaren, haha logiskt.. Och då brukar man ju vilja köpa massa stickade tröjor, gosiga sjalar och bara mysa.. Hur gosigt?! 

Mitt stora problem iår är - jag har inga pengar. Eller rättare sagt, jag har pengar, massa pengar. Men kan jag använda dom till kläder? Nej. Jag betalar allt som har med hästarna själv. Vilket innebär att jag måste spara allt jag har för att kunna träna och tävla. Vi får inget nytt studiebidrag fören sista september. Det kommer alltså bli en kall höst i rosa shorts och jeansjacka. What to do liksom?! Dagens stora ilandsproblem..

Mocha Café

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sara

Vart är väskan ifrån??? :)

Svar: vet inte, men har för mig att de finns liknande på HM :)
ZMURFS

2013-08-25 @ 12:43:24
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: