I'll go so high my feet won't touch the ground

Jag är verkligen jätte glad att jag har bytt klubb och fått en super fin häst att rida. Allt känns  bra! Det är bara jätte kul att vara där. Simbas ägare är världens snällaste och jag är jätte jätte jätte glad att jag har fått chansen får rida hennes häst. Ett perfekt exempel på såna människor man vill rida hästar åt: tacksamma, uppmuntrande och bara jätte trevlig. Det är ju tyvärr folk som inte förstår att vad vara tacksam eller uppmuntrande är. Plus i kanten är ju att Simba är ur gullig, sjukt mysig och skit kul att rida.

Igår var jag och kollade när Amanda red lektion på sin häst. Tränarna verkar super bra! Jag längtar tills jag ska hoppträna och rida med på dressyrlektioner. Jag tror och hoppas att jag kommer få ut riktigt mycket av det här. Att det kommer bli jätte roligt, att jag kommer kunna utvecklas mera i ridningen och att jag äntligen ska få komma ut på lite tävlingar igen. 

Har ni kännt så nångång, att äntligen allt bara faller på plats och det känns jätte bra. Bra på riktigt, inte att man gör de "bara för att" och att de bara finns ett alternativ? Åhhh vad jag är glad.



I'll go so high
My feet won't touch the ground ♥


 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Erika Andersson

Av någon anledning har jag aldrig sett eran blogg tidigare- och jag har missat något.

Jag är tokkär i både eran bloggdesign, er (haha, ni verkar ur goa) och framför allt innehållet. Den här bloggen hamnar bland mina favoriter- helt klart.

Stor eloge till er- keep up the good work.

Kram Erika!

Svar: åh va glada vi blir!!! tack så mycket <3
ZMURFS

2013-08-13 @ 12:57:24
URL: http://eadressyr.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: