Jag kommer aldrig säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.

Alltså den här dagen.. Min huvudvärk och känslan att jag ska svimma bara fortsätter. Ska till läkaren på måndag och förhoppningsvis kan jag få nått så de försvinner. Jag skulle hade massor med planer idag, men istället låg jag och kollade på Fälttävlans EM hela dagen och åt godis. Skämdes lite också såklart.. ;)

Åkte ner till stallet på eftermiddagen, borstade och pysslade massor. Red en kort stund innan jag för en tredje gång kunde konstatera att det är något som inte är helt rätt med han, och gick in. En kiropraktor ska kolla igenom han snart. Även om det inte skulle vara något tycker jag man ska kolla upp det på en gång. 

Imorgon ska jag kolla på dressyrtävlingar och gosa med Simba. Det är tävlingar på klubben, höga klasser i dressyr så det ska bli kul att se. Haha, jag har blivit så intresserad av häst igen. Inte bara själva ridningen, vill liksom lära mig mer igen så det är väl bra antar jag. :D



vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Hoppas att du känner dig bättre snart!:)

Svar: ja jag med :( !!
ZMURFS

2013-09-01 @ 08:25:21
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Elin

Hoppas att du känner dig bättre snart!:)

2013-09-01 @ 08:25:24
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: