Rosa kavaj

Jag - Nu när du har börjat jobba måste du göra lite uppoffringar för mig, jag skulle verkligen behöva en rosa kavaj.

Amanda - VAFAN SKA DU MED EN ROSA KAVAJ TILL?!

Jag - Tävla storhäst dressyr såklart

Amanda - .... 

Jag är fortfarande inne på den här kavajen från Kingsland. Aldrig sätt en coolare kavaj i hela mitt liv. Den här tar allt, snyggaste som finns. Men den är dyr och jag tävlar lite. 2 990:- känns lite väl mycket trots att den är rosa..

Vad tycker ni, häftig eller kanske as ful? ;)
vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Anger

Du kan få GB-glass kavajen, samma nivå typ

Svar: dej vill jag bara slå as hårt i facet
ZMURFS

2013-08-15 @ 10:19:15
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: