Kingsland Fleece

Den här är en av mina absoluta favorit saker från Kingsland iår. Och det bästa är att jag verkligen skulle behöva en ny fleece tröja så kanske kan övertala nån av mina föräldrar att köpa den åt mig ;) Jag älskar ju verkligen de KL fleecar jag har. Haha säger man fleecar? I alla fall, dom är verkligen helt perfekt och snygga. Har ju en hel del och dom används året runt. Kanske inte mitt i sommaren då men annars går jag jämt runt i dom! Just den här gillar jag för att den är ganska så enkel och stilren utan att vara tråkig.

Vad tycker ni Hiss eller Diss? :D

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Caroline Andersson

Fin blogg!:) Gillar er designe skarpt!

Kolla min blogg!:) Just nu är jag nere i Tyskland och jobbar hos Rolf-Göran Bengtsson:)

Ha det bra

Svar: Tack! :D
ZMURFS

2013-08-18 @ 21:04:35
URL: http://csandersson.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: