life is too short to wait

 Paniken har börjat. Vi har skolfoto på torsdag!!! Jag kommer förmodligen glömma bort det totalt. Vad har man ens på sig?! Åh vad jag hatar sånt här. Tänkte bara dela med mig av det.

Igår var jag ledig, tänkte ligga hemma och sova hela dagen. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Gymmade på morgonen, var snabbt hem och åt innan jag åkte till stallet. Åt snabbt igen innan jag och en kompis cyklade fram och tillbaka till Hallsta. Tar ca en och en halvtimme. När jag kom hem efter det var jag död och somnade på fem sekunder. Effektiv dag i vilket fall haha.. ;)

Idag kommer bli en evighetsdag. Efter lunch i skolan har vi litteratur från tolv till fyra, det låter jätte kul eller hur? Vi har tema litteratur i sex veckor. Kommer förmodligen bli dom tråkigaste veckorna på hela året. Idag har jag ingen häst att fixa åt, men har lovat att vara med och springa på min brors träning, vad de innebär har jag ingenaing om haha..

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: