you'll be mine and i'll be yours

När vi var på Öland förra veckan var de verkligen skräp vecka. Vi åt och drack bara massa skit hela veckan. Det fanns ett bageri på vår camping, säger det tillräckligt? Jag mår ju jätte dåligt om jag inte äter bra och vettig mat, så på slutet av veckan hade jag ont i magen hela tiden och var jätte snurrig haha.. 

Idag började jag skolan, vilket innebär att jag kan komma in i rutinerna igen. ÄNTLIGEN!!! Det ska faktiskt bli skönt. Då kan man äta bra, försöka träna regelbundet igen och jag ju en "ny" häst. Hade tänkt lära mig rida ordentligt igen. Jag har ju också råkat lova en av mina kompisar att jag ska börja dansa street-dance med henne om hon böt skola?! Hur verkligen-inte-smart som helst. 

Jag börjar en vecka innan alla andra eftersom jag har tre kurser att läsa in extra. Missade ju två kurser som dom läste innan jag bytt skola, och så har jag ett F som jag ska läsa upp. Men de har jag hela året på mig. As tråkigt egentligen, men jag vill inte ha massa liggandes när vi ska börja läsa massa annat. Det blir tillräckligt ändå. Jag kommer inte ta tag i det sen heller, lika bra att göra det nu.

Vi hade en AS GRYM vecka på Öland. Har massor med bilder ni ska få se sen, här är en film sålänge. 




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: