no freedom til we're equal damn right i support it

Den här dagen började hemskt, den absolut värsta ful-dag jag haft i mitt 17åriga liv. SÅKLART HAR VI JU SKOLFOTO JUST IDAG. På min ful-dag, värsta någonsin. Efter lunch vart jag helt snurrig och trodde jag skulle svimma så gick hem till pappa, han bor ju i Västerås. Jätte konstigt. Tog bussen hem sen när jag mådde lite bättre. Har fått så flera gånger nu på en vecka, det är jätte läskigt och jag har ingenaning om vad det beror på.
 
Åkte till stallet när jag kom hem. Jag ska ha Simba helt själv fram till 14 september :D Det ska bli jätte jätte kul!!! Eftersom han skulle vila idag fixade jag bara allt i stallet, pysslade på han och kollade lite hoppträningar. Jag har ju aldrig behövt mocka, fixa maten osv förut så jag tycker det är jätte mysigt att fylla små burkar med mat och packa hö haha..
 
Imorgon ska jag rida och hoppas att han är som vanligt igen. Tror somsagt inte att det är nått, hoppas framförallt. En vecka kvar tills vi ska 'tävla' för första gången. Att inte hoppa över något dressyrstaket är mitt enda krav, sen kan han springa fint bäst han vill haha.. Hoppningen går i stil, så de kan ju bli intressant och kul. Längtar massor även fast det bara är KM. ;)

 


vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Vickan

Jag är så glad att du trivs så bra med kungen. Tack så jättemycket för all hjälp, du är så duktig :) det känns riktigt bra att just du är medryttare till Simba! Återigen tusen tack, guld värt! :D

Svar: så lite så, bara glad att jag får rida han <3
ZMURFS

2013-08-29 @ 22:10:53
Postat av: Lisa

Fin häst! :)

Svar: visst är han :)
ZMURFS

2013-08-30 @ 21:24:58
URL: http://lisalignell.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: