Regnjacka

Jag tänkte på det när jag cyklat i regn från stallet nu, att jag har ingen regnjacka alls?! Borde ju verkligen ha det när jag ridit i regn hela mitt liv. Jag ska på fälttävlan på lördag - i regn. Så fick helt plötsligt lite halv panik, ett par gummistövlar skulle inte vara helt fel det heller nu. Går i stallet i vita Converse nu, nja tveksamt om de håller i lera och regn en hel dag. Men i vilket fall påtal om just regnjackor, hittade en super snygg hos Cheval från Equiline. Lite väl dyr för nått spontanköp inför en fälttävlan, 1499:- men den var bra snygg. Rosa och svart, perfekt som vanligt.

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Jenny

Sara startar Birk på lördag, ifall du vill komma och hälsa på honom :)

Svar: ja jag såg de! :D :D Ja såklart ska jag göra de!!! ses där
ZMURFS

2013-08-14 @ 21:10:54
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: