Sannas svar på frågestunden del 1

Kommer Sanna skaffa storhäst när hon inte kan tävla Hillary längre?
Jag har fått flera förslag om att låna lite olika storhästar så jag kommer förmodligen låna nån storhäst i så fall men inte köpa en egen.

Kommer Hillary säljas isf?
Ja Hillary ska säljas

När började Sanna tävla fälttävlan?
2010 :)

Är det Sanna som har utbildat Hillary?
Hon kunde ju mycket när jag köpte henne som skänkelvikningar, skolor osv. Men sen har jag lärt henne mycket också som enkla byten osv och sen så har vi tränat upp skolorna, ökningarna och finslipat på ALLT. Lixom de öppnorna hon gjorde när jag fick henne är ju inte riktigt öppnor.

1. Era naturliga hårfärger?
Den jag har nu :)

 

2. Hur lärde ni känna varandra?
Stallet och sen genom gemensamma kompisar. Jag och Patricia var värdinnor i stallet tillsammans 2007 typ och det var då vi lärde känna varrandra. Jag har ingen aning om hur jag lärde känna Vendela men vi lärde känna varandra ordentligt på ridlägret på Baståsen 2010.

3. Vem är längst/kortast av er?
Jag tror att jag är längst och Patricia är kortast haha.

4. Hur skulle ni beskriva varandra?
Vendela: Kaos
Patricia: Mongo

5. Vad tycker ni om min blogg? :)
Jag tycker den är bra och har en snygg design ;)

1. Hur länge har du ägt Hillary?
Sen 18 jan 2009

2. OM nu Hillary skulle bli såld, kommer du sakna henne då?
Ja jag kommer sakna henne otroligt mycket, det kommer bli det svåraste jag någonsin gjort.

3. Hur gammal är Hillary?
14

4. Rida ponny jämt eller rida storhäst?
Rida ponny så länge man kan sen storhäst.

5. Hur är du som person? 
När jag är bland nya människor eller folk jag inte känner så jätte bra så är jag ganska tyst och lugn.  Men när jag är bland mina kompisar och min familj pratar jag på hur mycket som helst om allt möjligt.  Ibland är jag hur lat som helst och ibland har jag svårt att sitta still haha, jag kan prata på hur mycket som helst om hel konstiga grejer och när jag väl börjar med det så går det inte att sluta. Jag skulle nog säga att jag är ganska så glad och har seriöst världens sämsta humor, skrattar åt ALLT!


6. Vad skulle du vilja jobba med i framtiden?
Jag har absolut ingen aning :(

7. Dina framtidsplaner?
När jag tagit studenten (om 290 dagar :DD) så ska jag försöka jobba lite och sprara ihop lite pengar sen resa massor. Efter det så ska ajg väl plugga vidare eller nått sånt, vet inte riktigt utan vi får se vad som händer :D

8. Framtidsplaner inom ridningen?
Ingen aning, får se om jag fortsätter med hästar när vi sålt Hillary och om jag gör det så måste jag ju först se vad jag har för häst och sen får vi se :)

9. Vad gillar du för typ av musik?
Allt möjligt! Förutom typ värsta hårdrocken men annars lyssnar jag på allt. Jag och Vendela har lixom en hel 80-tals lista full med låtar haha.

 
 
 



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: