Sista sommarlovs dagen!

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag! JAG har haft fullt upp med att fixa massa här hemma och tills imorgon för då börjar jag skolan igen :( Men det här är ju mitt sista år så det kommer nog bli ganska så kul ändå. Dom andra två har ju precis börjat skolan nu dom också så det är väl därför det blev lite lite inlägg idag, svårt att hinna med och komma in i alla nya rutiner och så haha. Jag kommer sjukt svårt att gå upp imorgon bitti i alla fall haha!

Tränade för Kerstin idag och det gick super bra! Hon vi jobbade med att förbättra skolorna lite och även galoppfattningar och ryggningar. Hon var fin och lyssnade bra, måste börja träna ordentligt nu för snart är det ju dax för Eliten :D

Lite bilder från Div 1 finalen i våras:

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: