Svar på frågestund - Patricia

Hur många gånger har ni alla tre träffats?
Det har jag tyvärr inte hållt räkningen på. Haha ;-)

Vem är duktigast av er alla?
På vad? Om du menar ridning så tror jag vi alla är väldigt duktiga i grunden. Sen har vi utvecklats olika eftersom vi inte ridit samma häst. Men den det går bäst för är ju såklart Sanna och Hillary.

Vilka bloggar läser ni?
Ojoj. Ska jag vara ärlig så är jag dålig på att läsa bloggar. Men min favorit hästblogg är Johanna Grants. Sen läser jag nästan bara kompisars bloggar och Claras blogg nu då ;-)

Hur länge var du i ägo hos Celine?
4 år.

Hur hög och gammal är Celine?
Celine är född -97 och är 135,5 mkh

Kommer du fortsätta att rida Celine?
Japp det kommer jag nog. När Clara behöver hjälp och när hon inte kan för hon ska bort så kommer nog jag ta hand om henne.

Vad heter Celines nya ägare?
Clara :-)  Ni borde känna igen namnet vid det här laget eftersom det är hon som varit fodervärd på Celine det senaste året.

Vad var det bästa/sämsta du och Celine visste tillsammans?
Bästa vad kerstinträningarna, tävlingarna och skogsturerna. Absolut!
Sämsta var nog den period när hoppningen gick bajsdåligt. Det var inte kul. Annars vet jag inget mer dåligt.

Hur lång är du?
Sist jag mätte mig var jag 159 :-) kortis!

Vad har du för mobil?
iPhone 5

Vad har du för dator?
Macbook Pro

1- Hur många fingrar håller jag upp?
7 ;-)

2- Är det kul att vara med i en ungdomssektion?
Just nu nej ;-) mohaha

3- Vill du följa med och äta på kapellbacken?
Ja! Ring mig ;-)

4- Skulle du vilja testa rida min häst nån dag haha?
Visst, ring mig ;-)

5- Kan du bli min slav?
Visst, Ring mig ;-)

Hur mår Celine ?
Hon mår super bra. Hon trivs och är väldigt lycklig!

Vad går du på för linje ?
Estet, media.

Bästa med din skola?
Lektionsupplägget, maten, lärarna och min klass!

Om du fick välja en häst i heeeela världen vem skulle du vilja ha?
Puh.. Ingen aning, har ingen koll på hästar :p

Bästa med Sanna och Vendela?
Båda är helt störda. Och visst man kan säga så för att dom är lite roligare osv, men Sanna och Vendela är bokstavligen störda. Dom är sjukt roliga. Duktiga på att rida. De är sjukt roliga att umgås med, man skrattar alltid, man kan prata om allt möjligt osv. Man skulle väl kunna säga att vi är ganska lika alla tre.

Era naturliga hårfärger?
Jag är ju egentligen blond, haha!

Vem är längst/kortast av er?
Jag är kortast. Sanna och Vendela är väl ganska jämnlånga.

Hur är du som person?
Hatar din fråga ;-) Jag har själv börjat fundera ”undra hur andra ser mig som?” och jag vet inte vad jag ska svara. Förut var jag väldigt blyg och jag tror jag fortfarande kan vara lite tillbakadragen när jag träffar nya människor.  Annars är jag ganska lättsam, ingen som försöker stå i centrum. Ja, sen vet jag fan inte hur jag är som person :-D

Hur gammal var du när du började rida?
9 år.

Har du alltid ridit för Fagersta RK?
Japp.

Dina framtidsplaner?
Bli fotograf!!!!

Vad skulle du göra om du vart miljonär?
Inget speciellt men kanske verkligen satsat på att bli fotograf, köpt ordentlig utrustning osv.  Sen skulle jag bara bo jävligt lyxigt och shoppa ofta ;-) haha!

Hur är du när du träffar nya människor?
Som jag skrev tidigare. Förut var jag jätteblyg. Nu är det väl ganska mycket bättre men jag är fortfarande lite tillbakadragen. Vill liksom inte säga fel saker. Men jag öppnar mig nog ganska snabbt om jag gillar personen ;-)

Hur långt vill du komma med ridningen?
Just nu, inge längre. Om vi säger såhär, jag kommer inte vilja bli störst inom ridningen och leva på ridningen. Om jag fortsätter rida från och med nu kommer det bara vara för skoj skull. Jag älskar stallet, hästar och ridningen men om jag börjar tävla igen så kommer även det bara vara för skoj skull J

Kommer Patricia att ta upp ridningen ordentligt i framtiden och börja tävla?
Som jag skrev innan ;)

I vilket program gör Patricia designer?
Photoshop 

När började hon göra det?
Jag har gjort designer länge. Eller i alla fall sen 1,5 år tillbaka.

Vad hette Patricias första häst, om det inte var Celine?
Det var Celine 

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: