svar på frågestunden del 3 - Vendela

Hur hög och gammal är Simba? 

Svar - Han är 156 cm och 10 år gammal. Han är ju väldigt liten för att vara storhäst, men han är mycket större att rida som tur är.

Gillar Simba att bada? 

Svar - Haha nej, verkligen inte!!! Han hatar vatten, allt som har med vatten att göra. Det är på gränsen att han ens går in han i spolspiltan, man måste muta han med nått först.. Jag badade han senast för nån dag sen, och då var han inte glad på mig haha.

Vad heter din skola och vad går du för linje? 

Svar - Kopparlundsgymnasiet, jag går Estet Media. Jätte bra skola och jag trivs super bra!

Framtidsplanerna med Simba? 

Svar - Just nu bara att jag ska lära känna han riktigt bra, sen får vi väl se. Jag har ju all tid i världen på mig nästan, ingen brådska med någonting. :D
 


Vad är det bästa/sämsta du och Simba vet tillsammans? 

Svar - Jag tycker att det är super kul att hoppa han! Det måste nog vara det roligaste, helt klart. Han tycker nog det med skulle jag tro. Det finns inget sämsta, inte än iaf haha.. Det är aldrig tråkigt att göra någonting med han. ;)

Vad är din mail adress? 

Svar - [email protected]

Är du bra på att fotografera? 

Svar - Jag kan väl ta bilder, men bra är jag inte och kan ingenting om inställningar osv trots att jag gått en fotokurs i skolan.

Vad heter din dator? 

Svar - Den jag använder nu är en HP, min skoldator. Har några andra som är gamla och inte fungerar speciellt bra, men bra i nödfall.

Hur många gånger har ni alla tre träffats? 

Svar - Ingenaning?! Hur många gånger som helst.. :D

Vad brukar ni göra om ni hänger med kompisar? 

Svar - Det beror väl helt på när, vilken dag det är och vart man är. Alltid lika kul oavsett!

Vem är duktigast av er alla? 

Svar - Det var ju en ganska otydlig fråga, på vad? Men alla är väl duktiga på sina egna saker.

Vilka bloggar läser ni? 

Svar - Några fitnessbloggar, ett par modebloggar och Linn Olssons. Mina vänners och lite andra ibland när jag har tråkigt, nästan inga hästbloggar i vilket fall. ;)

 vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin

Jag trodde först att Simba var ponny, haha!;)

Svar: hahahaha... alla tror de ;)
ZMURFS

2013-08-30 @ 12:29:20
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: