svar på frågestunden del 4 - Vendela

Vad tycker ni om NH? 

Svar - Jag kan ingenting om det, så jag kan inte utrycka mig om något.

Är det något ni skulle kunna hålla på med? 

Svar - Nej det tror jag verkligen inte att jag skulle ;)

Drömyrken hästrelaterat? 

Svar - Förut ville jag ju bli unghästutbildare, men ändrade mig och valde om innan jag började gymnasiet till en medialinje. Det var nog tur att jag gjorde det, skulle aldrig orkat med hästar i tre år - och hästmänniskor varje dag...

Drömyrken inte hästrelaterat? 

Svar - Jag vill bli något inom marknadsföring, reklam eller event.. typ


Kul att du får rida simba! Hur gick de till alltså hur börja de osv? 

Svar - Ja det är as kul!! Nog det bästa som har hänt på hela 2013 hittills. Jag fick en frågan om jag ville komma och provrida honom, det var väl så det startade.. :D

Hur ser din drömhäst ut? 

Svar - Jag har nog ingen "drömhäst" men Julia Magnusson's The Lovely Boy har jag vart lite små kär i ett par år nu. 

Tycker du om köttbullar? 

Svar - Jag gjorde det förut, inte längre. Nu äter jag bara det när jag och Sanna är ensamma hemma, för det ända hon vill äta då är köttbullar och brocolli.. ;)

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Amandaaaaaa

Vadåråååå nh äger :)

Svar: aldrig testat något direkt, bara ridit på min shettis när jag var liten haha, på en träning utan tyglar och hon sprang bara in i skogen typ.. :(
ZMURFS

2013-08-31 @ 09:11:19
Postat av: Anonym

köttbullar och brocoliiii ääggerr för det är gott och ägeeerr lalalaalalal /sanna

Svar: äger mer än dej iaf
ZMURFS

2013-08-31 @ 18:57:44
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: