Svar på kommentar

Sabina (Celine är såld):
Vad kul för henne att få köpa Celine :) Men förstår ändå att det är tråkigt att sälja sin bäste vän och det är juh ändå skönt för dig att hon står kvar i samma stall och att du får träffa henne ändå :) 

Men har du funderingar på att skaffa dig en storhäst sedan?

Svar: Ja Clara vad jätteglad! Och jag med. Självklart kommer jag sakna de gamla tävlingstiderna men dom var ju redan över för längesen. Clara har ju haft Celine alla dagar i veckan, förutom en dag då jag har ridit henne. Och det är ungefär så det kommer fortsätta se ut förutom att skillnaden nu är att hon står som ägare. Jag är så glad att Clara och hennes föräldrar ville köpa henne. Det va det absolut ultimataste för Celine! :-)

Och jag kommer ju inte sluta rida. Absolut inte. Nu väntar jag bara tills jag kan lämna tillbaka kryckorna. Men storhäst kommer det nog inte bli på ett tag. Kanske när jag blir äldre, har jobb och egen inkomst. Det beror på. Men inte just nu. Men som sagt, jag kommer fortsätta rida. Kommer rida Celine då och då och kanske rida andra hästar oxå. Vem vet :-)
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: