Veckans hiss/diss

Vi börjar med Vecans diss som denna gång blir... Självupptagna människor. Jag visste direkt vad jag skulle dissa efter en liten insident. Inom ridsporten finns det väldigt stor konkurrens mellan oss ryttare. Vem har dyrast stövlar? Snyggast utrustning? Rider sin häst bäst? Vinner mest? Jag blir så trött på sånt. Speciellt när vissa personer tror att dom är lite bättre än andra för att de tror att de kan mer om hästar osv.. Jag kan inte riktigt sätta ord på det jag är ute efter, MEN.. varför inte bara lägga ner våra vapen och va glada för varandra och för att vi delar ett intresse? 


Veckans hiss blir Hööks. Dels för att jag verkligen uppskattar deras produkter. De har börjat leverera flera snygga produkter i deras senaste kollektioner. Och Hööks är såklart inget dyrt, värsting märke, men det är oxå det som är grejen: det är snyggt, rimliga priser och bra produkter. 

Sen vill jag oxå hissa Hööks engagemang åt deras produkt/katalog bilder. De har otroligt fina hästar på varje bild och tar väldigt fina bilder. Det syns att de lägger ner mycket tid! Och det uppskattas såklart av kunden. Man lockas ju direkt! ;-)
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: