you are stronger than you think

Idag börjar skolan, det ska faktiskt bli kul! Jag är nog den ända av mina vänner som faktiskt har längtat till skolstarten. Valde nog rätt gymnasium ;) Det känns som att jag har hunnit med jätte mycket saker i sommar. Var i Kroatien, "fått" en ny häst, träffat massa nya människor. Det är bara lite utav de jag gjort. Den här sommaren har verkligen varit as kul. 

Börjar ni ett nytt år i grundskolan, är nya på gymnasiet eller har ni kanske gått ut? Berätta!



vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Patricia

Jag börjar nian :) ser bara inte fram imot np :/

Svar: det är inte alls lika hemskt som de låter, jag var inte speciellt duktig i skolan men jag klarade det jätte bra :)
ZMURFS

2013-08-20 @ 08:43:14
URL: http://ponnylovers.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: