Problem med hyn?



Patricia tipsar:
Neutrogena Pink Grape - Scrub - en scrub som man ska använda morgon och kväll för att rengöra huden utan att torka ut. Hjälper till att förhindra finnar och pormaskar. Jag blir väldigt "torr" och ren i huden efter jag använt den här. Något som jag tycker är super för mig som har lite fet hy i T-zonen. 

Neutrogena Oil-free Make-up remover - Super bra sminkborttagning som rengör ordentligt utan att göra hyn fet. Man behöver inge vatten utan använder bara borttagningen på en pad tills det är rent.

Neutrogena Pink Grape - Oil-free fuktande kräm - Används morgon och kväll efter man använt scruben. Super bra kräm som inte heller gör att huden blir fet. Luktar gott med Pink Grape och hyn blir len och mjuk. 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: