Before you start anything, learn how to finish it.

Den här veckan går så sakta. Jag tänkte säga att det var måndag men kom på att det var onsdag haha. Nej nu svammlar jag bara. Just nu sitter jag i skolan, skriver lite på min artikel. Ikväll ska jag rida lektion, förhoppningsvis på Hazy. Men vi får väl se, när jag kommer hem ska jag försöka fortsätta plugga. 

Jag har typ ångest över helgen också, det är så mycket jag måste göra men aldrig kommer hinna med. Alla jag känner ska tydligen ha nånting i helgen, flera saker samma kvällar/dagar och det kommer inte gå ihop alls. Jag har inte bestämt om eller vart jag ska åka heller. Dygnen har alldeles för få timmar. Jag vill hinna rida Hazy i helgen också, eftersom jag knappt hinner rida henne i veckorna. 
 
Tumblr_mgziszh4ce1rx19nlo1_500_large

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: