Hoppträning idag!

Den här dagen kommer vara så skön! Börjar tio med svenska och efter det har jag lunch och idrott sen slutar jag. På kvällen är det hoppträning för Carina och vi får väll se hur vild Hillary är då haha! JAg har ju inte hoppat på jätte länge, tre veckor tror jag. Hillary har ju hoppat en gång på dom här veckorna med Evelina men annars har inte hon heller hoppat på så länge. Så det plus att hon vilade i måndags och gick lugnt igår så hon kommer ju antagligen vara hur pigg som hellst haha!

Men det ska bli super kul att hoppa igen! Sist åkte jag ju på en riktigt fin avramling också hahahaha. Tänkte visa en film från en LB+5 i Stora Ekeby. Det var andra omgången av div 1 och det har nog aldrig gått så bra på en hopptävling någonsin. Resultatet kanske inte var det bästa vi fått men själva känslan, kommer ihåg att det var sjukt varmt och vi båda två var välldigt trötta men ändå fick vi sånt flyt inne på banan och det kändes kul och lätt. Har lagt upp den här filmen säkert 1000 gånger på vår gamla blogg men tror aldrig jag har lagt upp den här.





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: