Favorit hästbloggar

  1. Dressyrmupparna - Jag älskade deras blogg när de startade den. Sen vart den tråkig, för seriös. Nu är jag väl lite äldre och jag gillar deras blogg skarpt. Dom har mycket varierande inlägg och båda är väldigt duktiga på vad dom gör. + väldigt mycket bilder, nya bilder som gör att det känns som man är med varje dag. 

  1. Johanna Grant - Samma här. Mycket personlighet och mycket vardagsbilder som gör att det känns som man är med. Fina hästar och bra tips!
Sen kan jag vara ärlig och säga att jag inte läser så många fler hästbloggar som verkligen faller mig i smaken. Läser mer kompisars bloggar och icke-häst bloggar. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: