Rider utan sadel och träns

Hitta den här filmen från förra sommaren när jag testade att rida Hillary utan sadel och träns. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Kunde styra hyfsat bra men det var lite svårt att bromsa ibland haha. I slutet när jag hade tänkt sakta av till skritt så drar hon iväg i mellan trav och jag bah: "Vad ska jag göra nuu?!" Vendela bara as garvar haha. Kanske borde testa nån gång igen och se ifall det skulle gå bättre eller sämre nu haha. ;)

 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Vanessa

Hillary måste vara en väldigt snäll och trygg häst då min skulle dra iväg i full galopp och bocka tills han fick av mig om jag testade det, men häftigt att du kunde rida med så pass lite utrusning på henne :)

Svar: Ja hon är otroligt snäll verkligen, hon skulle aldrig göra något med flit för att försöka kasta av mig eller någon annan. Visst hon kan ju busa med mig och det händer att jag åker av haha;) Men hon är verkligen hur snäll som helst, jag kastade upp min lillebror barbacka när han var 8 och han kan inte rida alls, och han red runt på stallplanen helt själv och travade till och med på henne och hon var hur snäll som helst :D
ZMURFS

2013-08-20 @ 21:35:25
URL: http://russetville.webblogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: