HEMMMAAAAA ♥

Jag kan ju helt klart säga att de här har vart dom värsta 48h i hela mitt liv, aldrig vart så rädd någonsin!! 
 
Jag har ju haft sjukt ont i huvudet senaste veckan, hållt på att svimma och inte kunnat se ibland. Så vi åkte till doktorn i måndags, vi blev akut skickade in till Västerås och barn akuten efter jag blivit undersökt. Eftersom jag aldrig haft migrän, synfel osv i hela mitt liv och allt börjat så snabbt skulle vi åka in. 

Det brukar ju ta jätte lång tid på akuten, men allt gick jätte fort. Blev undersökt några gånger av olika doktorer innan vi fick ett rum. Dom berättade att jag skulle magnetröntgas för att kolla ev tumörer eller proppar, och bli undersökt av en ögondoktor. Vi fick åka hem över natten så det var jätte skönt.

När vi kom tillbaka nu på morgonen fick jag först lugnande inför röntgen, haha jag vart helt konstig.. Typ överlycklig samtidigtsom jag var helt slut, satt och skratta åt allting i väntrummet vid ögonmottagningen med jätte stora pupiller. Dom kollade allt och jag hade inga större "fel" men jag kanske ska få glasögon. Vi ska iaf bli kallade till en ortopist som ska göra någonting så får vi se.
 
Efter de skulle jag magnetröntgas, jag var helt jävla sjuk livrädd. För de första att åka in i ett pyttelitet utrymme där de bara small och pep. Sen att jag kunde liksom ha nått fel i hjärnan?! Usch.. Värsta jag gjort i hela mitt liv!! Även fast jag hade fått lugnande innan var de hemskt, låg och grät för jag var så rädd. Ännu värre när det var klart och det ända vi kunde göra då var att sitta inne på mitt rum i flera timmar och vänta på en doktor som skulle komma och berätta hur det såg ut på bilderna.

Men som tur var såg allting bra ut, jag fick åka hem senare på eftermiddagen men dom vet fortfarande inte vad min huvudvärk har berott på. Men jag ska föra anteckningar varje dag tills jag ska tillbaka på hur mycket jag har ont, när osv. De är så skönt att va hemma iaf, och veta att det inte är något allvarligt eller att jag har något fel med hjärnan. 

Fattar ni hur vidrigt det här va?! Sen åker man in i de mini-saken och är där i 20-30 minuter..



vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Sabina

Hoppas du är bra snart då :( Har själv gjort magnetröntgen i en sådan där som du gjorde som man åker in i. Usch jätte hemskt var det.

Svar: Ja de var as vidrigt, själva grejen var inte så hemskt mest att man visste vad det kunde vara i hjärnan typ.. usch aldrig mer!!!
ZMURFS

2013-09-03 @ 19:53:02
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: Amanda

har du färgat håret?!?!?!

Svar: Haha nej de är inte jag på bilden x)
ZMURFS

2013-09-04 @ 13:22:06
Postat av: Maja

jag har gjort det många gånger. Men jag får alltid lyssna på musik och det tycker ag är mysigt. Vet att jag är kontig! ;) Krya

Svar: Jag fick lyssna på "some die young" hahahah.... hemskt med tanke på att jag kunde haft tumör osv x)
ZMURFS

2013-09-04 @ 19:02:29
URL: http://majabrink.wordpress.com
Postat av: ~Juuuuulia~

Omfg,fett läskigt ahahahaha :(
Krya på dig!

2013-09-07 @ 21:55:26
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: