fyra saker ni kanske inte visste om mig?

Jag gör saker hela tiden. Seriöst, jag är aldrig hemma och bara "slappar". Minns inte när jag var hemma en helg sist, alltid iväg på massa saker. Överallt och ingenstans! På hela sommarlovet var det inte en dag då jag inte var med nån/gjorde nått osv. Inte en dag haha! Jag får ryck om jag bara skulle sitta hemma vid datan en dag.
 
Jag hatar att sova ensam. Herregud det är det värsta som finns. Bara jätte hemskt ju! På sommaren var det hur bra som helst, för då var det nästan alltid nån som sov här. Men på varadagarna är det ju bara kasst, haha det är ju det tråkigaste som finns. Nej sova ensam är bara illa.
 
Jag är extremt mörkrädd. Jag är rädd bara att gå i mitt eget hus på natten, hur mörkrädd som helst! Gå hem på natten är också det läskigaste som finns. Minns när jag skulle gå hem halv jävla tre ensam från bussen, ringde hela min kontaktlista och ville nog bara dö. Haha :thumbdown:
 
Jag trodde jag fyllde 17 iår. Jag gick i flera veckor och "Åh vad jag längtar, om ett år är jag äntligen 18" men jag kom ju dock på att jag var femton, fyllde sexton och hundratusen dagar kvar tills jag skulle fylla arton. Kände mig lite mindre smart där ett tag! ;)
 




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: