Fredag!!

Äntligen Fredag!! :D Slutar tidigt idag , 12.20 och då ska jag skynda mig som satan hem och fixa lite här hemma innan jag åker ut till stallet och tränar för Malin. Efter det så ska jag ju bada knoppa packa osv osv tills tävlingen imorgon, får hålla tummarna för att det går att få till någorlunda fina knoppar med hennes man för den är verkligen hemsk just nu, vill bara börja grina varje gång jag ska borsta henne :(
 
Så så ser min fredag ut och i helgen har jag verkligen fullt upp så vi får väl se hur det blir med uppdateringen de kommande dagarna, men det ska nog gå och så ville jag bara påminna er om att jag åker till New York om 5 dagar! :thumbup:
 






 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Vilken fin ponny! :))

2012-08-31 @ 11:47:16
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: Elin

Fina bilder!:D

2012-08-31 @ 14:05:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: