Fredag, härliga fredag!

Nu känner jag att jag bara skriver inlägg efter inlägg, efter inlägg.. Men jag kanske behöver ta igen alla inlägg jag missat i veckan. Får skylla på skolan och stallet. Men efter helgen så kommer jag slippa stallet förutom på tisdagar och varannan fredag för från och med 1 september så är Clara fodervärd på Celine. Awsome!

Nu kommer massa "Idag har jag gjort.."-snack.
Idag har jag första gått i skolan till 2. Hade digitalt skapande (photoshop osv) så jag va i himelriket. ÄLSKAR MIN SKOLA. Sen åt vi världens lyx mat på lunchen, kött, beanaise och hasselbakspotatis. Och igår fick vi ju bakpotatis och skagenröra. Lyxigt. Sen åkte jag hem och sen åkte vi till stallet direkt jag kom hem med tåget. Jag kollade lite när Emelie hade lektion för Clara. Som jag skrev om innan. Och nu har vi nyss ätit mysmiddag, kycklingsallad och vitlöksbröd. Sen nu ligger jag och bloggar, kollar på TV och så har min underbara pojkvän köpt en stor (läs: största = 500ml) redbull. Älskar helg! :)





Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: