Lite viktigt snack/info

.. Ja, ni får vänta till helgen innan jag kan lägga upp det jag setat och arbetat med. Tyvärr men det fungerar inte nu så det får blir så. Men då har ni något att se fram emot ;) hehe.

Idag va det skola, som vanligt.. Och jag börjar trivas sjukt bra i min klass nu. Kommer bli jättebra det här. Efter skolan mötte jag upp Vendela. Gick runt en snabbis på stan sen gick vi till tåget. Jag hittade en as snygg kjol på Vero Moda!! Måste köpa.. men jag är pank = helt-sjukt-pank = noll,noll kronor på kortet. Bajs. 


Nu ska jag sätta mig och göra designer så bomba med mejl om ni vill ha. Jag sitter hela dagen ut och i helgen och "arbetar".. Kan oxå meddela alla min kunder att jag har riktiga photoshop nu vilket betyder ännu mer kvalité! :thumbup: Pusspuss!




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Emma

Hejsan!

Gör du gratis eller kostar det?:)

2012-08-30 @ 21:12:25
URL: http://gustafssonfoto.blogg.se
Postat av: Wilma

Vad gjorde du dina designers i för program förut? :)

2012-08-30 @ 22:16:54
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: