Hej då Fagersta, Hej Övik!

Nu säger jag med glädje "HEJ DÅ FUCKING FAGERSTA OCH HEMSKT MYCKET HEJ ÖRNSKÖLDSVIK!" :D Nu drar jag och min bästa Robin upp till hans pappa och släkt uppe i Övik. Bor där i 2½ vecka framöver. Emelie tar hand om Celine, Tack Emelie!! Jag har gjort minst ett tidsinställt varje dag så ni kommer inte vara utan mig. Men som tur är så har jag ju två kanon bra bloggpartners som fixar det galant medans jag är halvt off. 

Sen har jag något otroligt spännande och roligt inplanerat när jag är här uppe. Det blir en överraskning, kommer berätta mer sen :)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Hannah

Är de du som gjort headern? Isf i vilket program? Den va sjukt fin :)

Svar: Ja det är jag och jag använder pixlr.com
Patricia Björkman

2012-07-29 @ 14:13:25
URL: http://haanlo.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: