Mini-ponnysarna!

Jag och Sanna ska strax iväg för att.. Trimma små-ponnysar haha! Hur grymt? ;) Korta ridpass på varje ponny såklart då. Men åh vad jag älskar att rida dom, så söta allihoppa! Så det kommer bli super kul. Vi har blivit frågade om vi ville eftersom dom ska sköta sig på lägret nästa vecka, så därav. Inte ofta vi sätter oss upp på Shettisarna och dom små B-ponnysarna haha! Vi har kameran med så det kommer komma massa bilder!
 
Förra året när jag fick trimma små-ponnysar! Och herregud, stackars hästarna bara föll ihop och dog för jag är så lång. Skandal!! ;)
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Jonna - En satsande dressyr ryttare

Hej !
Jag har hört att du gör riktigt fina deigner . Skulle man kunna få en av dig eller kostar det ? <3

Svar: Jag gör inte designer, Patricia säljer :)
Patricia Björkman

2012-07-29 @ 21:09:53
URL: http://allahovarimarken.blogg.se
Postat av: Ebba

Haha vad söta, varför rider ni dom? Är det ni som äger dom elr? :)

Svar: Visst är dem!:D Det är min tränare som äger dom och hon frågade om vi ville rida:) /vendela
Patricia Björkman

2012-07-31 @ 20:28:51
URL: http://ryttareochhast.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Eh lite lång men så liten som du är i kroppen så kan ingen klaga minst av allt ponnyerna :D

Svar: haha precis :DD
Patricia Björkman

2012-07-31 @ 23:36:10
URL: http://agnessan.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: