Vendela Asplund - it's me!

Vi har ju fått önskemål om att skriva nya presentationer till er nya läsare så här kommer min!
 
Jag heter Vendela Norea Asplund! Jag är 16 år gammal och kommer ifrån Västerås/Surahammar. Eller ska jag säga Fagersta också eftersom jag är hos Sanna iprincip jämt haha? ;) Jag ska iaf börja på Carlforska till hösten så det ska bli kul. 
 
Hur är jag som person då? Jag är nog bara väldigt väldigt kaos haha. Helt urspårad och ja, dom som känner mig bra vet det mycket väl. Positiv till de mesta, snäll och glad hoppas jag haha. Nej det här var ju bara jätte svårt. Jag bryr mig väldigt mycket om dom personerna som står mig nära. Dom som inte gör det och visar hur man verkligen inte ska beté sig är totalt borta ur mitt liv, jag kommer aldrig lägga tid på sånna personer. Aldrig. Tillbaka till det positiva då, jag kan nog ha kul jämt. Vart som helst med nästan vem som helst, typ mer lättroad människa får man ju faktiskt leta efter. Nu finns det inte så mycket mer att skriva om det här?..
 
 

Mina sämsta sidor? Jag har inga dåliga sidor? :o haha nej usch vad trött jag är nu.. Jag är bara jätte kass på att ta tag i saker haha. Vad det än gäller, men när jag väl gör det blir det oftast bra. Te.x skolarbeten, sitter jämt uppe sista natten och skriver som en galning. Kan aldrig lära mig att ta tag i det tidigare haha. (eller så mutar man nån av sina smarta kompisar att göra det år en) Funkar det med helt klart, det har vi ju levande bevis på Anger? ;)
 
Jag är också rätt "göra först - tänka sen" Hänt rätt många gånger haha. Jag tänker rätt ofta typ vad håller jag på med, äh jag fortsätter. Men det brukar som tur är bara bli kul i slutändan!

Mina bra sidor? 
Jag är nog ganska lätt att lära känna och har väldigt lätt att lära känna nya människor. Visst kan jag vara blyg också, men oftast inte. Sen är jag jätte envis, som i ridningen har jag bestämt mig för en sak då ska det bli så, och ja de finns inga alternativ haha. Det ska gå!
 

Hästarna då? Just nu rider jag ju inget pga mina knän. Döende jätte vidrigt as ont och det är så irriterande. Jag vill ju inget annat än att rida varje dag som förut, tävla träna osv. Men nej det ska jag inte få. Men det börjar bli bättre nu, ja eller så inbillar jag mig bara det typ. Men till hösten SKA jag börja rida igen, så det kommer bli jätte kul!
 
Jag har ridit massor av olika ponnysar. Aldrig haft någon egen, men ändå hunnit med massvis med saker. Jätte kul! Jag har verkligen fått spuer möjligheter trots att jag inte kan ha egen häst. Tävlat, tränat och ja - gjort massa kul och lärorikt på jätte fina hästar. Så det är jätte bra! Snacka om att jag verkligen är lyckligt lottat med bra människor :D
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: